H PGnetworks έχει αφιερώσει το μεγαλύτερο μέρος των δραστηριοτήτων της στην προσφορά υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, για την τεχνική υποστήριξη επικοινωνιακών δικτύων. Η PGnetworks από την ίδρυσή της, έχει την ευθύνη της αποκλειστικής τεχνικής υποστήριξης των μεγαλύτερων ιδιωτικών και δημόσιων δικτύων της χώρας.

Ξεκινώντας από τα μέσα της δεκαετίας του 2000, με εγκαταστάσεις και υποστήριξη μεγάλων δικτύων, η PGnetworks σήμερα έχει αναπτύξει τη μεθοδολογία και την υποδομή που της επιτρέπουν να φέρει σε πέρας την άρτια υποστήριξη οποιασδήποτε τεχνολογικής εφαρμογής, εξασφαλίζοντας λύσεις που απαντούν στην ανάγκη των επιχειρήσεων για άμεση και άψογη τεχνική υποστήριξη των εγκαταστάσεων / εξοπλισμού τους, γεγονός, που μεταφράζεται για αυτές, σε κέρδος.

Η ανάθεση της συντήρησης του επικοινωνιακού δικτύου στη PGnetworks , προστατεύει την επιχείρηση από μια σειρά σημαντικών προβλημάτων και εξόδων. Η PGnetworks αναλαμβάνει τη συντήρηση δικτύων, ανεξάρτητα από το αν έχει κάνει η ίδια την εγκατάστασή τους ή όχι και εγγυάται την άριστη και απρόσκοπτη λειτουργία τους, καθώς και την ελαχιστοποίηση του χρόνου αποκατάστασης προβλημάτων πανελλαδικά.

Ήδη μέχρι σήμερα, η PGnetworks έχει αναλάβει την υποστήριξη περισσότερων από 150.000 συσκευών με ετήσια συμβόλαια τεχνικής υποστήριξης (SLA), ενώ προσφέρει ένα πλέγμα αξιόπιστων υπηρεσιών υποστήριξης, για κάθε απαίτηση.

Υποστηρίζει συμβόλαια συντήρησης

Εκτός συμβολαίων συντήρησης υποστηρίζει πελάτες/εταιρίες σε όλη τη χώρα.

Service desk 24 ώρες, 365 μέρες το χρόνο